به بزرگترین سایت موزیک و فیلم هم یه سری بزنید

پلیس اردن به معترضان آب میوه داد !!!!!
بیا تو داغ داغ
bandarbax.loxblog.com

جالبه حتما برین  به ادامه مطلب بخونین؟!؟!؟!

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط محسن

رجا نیوز: ویندوز ۹ در بازار

مطلبی با عنوان ویندوز ۹ در بازار در خبرگزاری رجا منتشر شده است که مشخص نیست نگارنده این اثر طنز تا چه حد در دنیای کامپیوتر و اینترنت سابقه گشت و گذار دارد!

 

شرکت رایانه ای مایکرو سافت تازه ترین تولید خود در عرصه نرم افزاری را به نام ویندوز ۹ به بازار عرضه کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، یکی از مقامات شرکت مایکروسافت گفت : از امروز نسخه جدیدی از نرم افزار جستجوگر ویندوز به نام ویندوز ۹ که به ۳۳ زبان مختلف نوشته شده است به بازار عرضه می شود.

وی افزود : بیش از یک میلیارد کاربر نرم افزار ویندوز از امروز می توانند از نسخه جدید این نرم افزار استفاده کنند.

به گفته کارشناس شرکت مایکروسافت، کاربران اینترنت با بهره گیری از ونیدوز ۹ می توانند با سرعت و امنیت بیشتر در صفحات اینترنت مطالب مورد نیاز خود را جستجو کنند.
 

 

 

 

 

برای راهنمایی نویسنده گرامی این اثر باید متذکر شد که آخرین سیستم‌عامل شرکت مایکروسافت که عرضه شده است ویندوز ۷ است، و نرم‌افزار اخیر که به آن اشاره کردید نه یک ویندوز نه جستجوگر بلکه بروزر که ترجمه آن مرورگر است بوده، یعنی همان برنامه‌ای که شما به وسیله آن به گشت و گذار در اینترنت می‌پردازید! این نرم‌افزار هنوز در مرحله آزمایشی خودش است و نسخه‌ای که در دسترس قرار گرفته نسخه بتا است.

 

خوب معلوم نیست ویندوزه یا مرورگر ویندوز که فکر نمیکنم باشه چون همین چند روز پیش ویندوز 8وارد بازار شده فکر نمیکنم حتی ماکروسافت هم بتونه با این سرعت چند ویندوز بسازه..............

 

 

 

 

 




تاریخ: 10 آبان 1389برچسب:ویندوز 9,
ارسال توسط Ali

 

تهیه کننده این کنسرت ایران گام و شرکت ققنوس است و در این ۳شب گلچینی از تمامی قطعات آلبوم تازه‌ام با تنظیمی کاملا متفاوت به همراه سوپرایز‌هایی ویژه اجرا خواهم کرد…


۷،۶ و ۸ آبان ماه سال جاری رضا صادقی به همراه گروه ارکستر بزرگ در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه خواهد رفت.

رضا صادقی در این رابطه گفت: «به همراه گروه ارکستر بزرگ که متشکل از ۶۰ نفر است که ۱۳ نفر اعضای بخش پاپ و مابقی اعضای ارکستر زهی و بادی و سمفونیک هستند به رهبری بهنام ابطحی به مدت دو شب و هر شب دو سئانس در سالن همایش‌های برج میلاد روی سن می‌ رویم».
وی در ادامه اظهار داشت: «تهیه کننده این کنسرت ایران گام و شرکت ققنوس است و در این ۳شب گلچینی از تمامی قطعات آلبوم تازه‌ام با تنظیمی کاملا متفاوت به همراه سوپرایز‌هایی ویژه اجرا خواهم کرد… و خدارو چه دیدی؟ شاید با پیراهن سفید روی صحنه ظاهر شدم!»
 

 




ارسال توسط Ali

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 234
بازدید کل : 257977
تعداد مطالب : 405
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 2

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران